
De centrale is het eerste aanspreekpunt van SAHR.
Onze centralisten zorgen ervoor dat elke hulpvraag bij de juiste persoon terechtkomt.
Zij beantwoorden telefoontjes, luisteren goed, en schakelen vervolgens een vrijwilliger in van de werkgroepen Rijden & Begeleiden, Klussen of Sociale Steun.
Wat doen de centralisten?
•Zij nemen de telefoon op tijdens werkdagen tussen 09.00 en 11.00 uur
•Zij denken mee met de hulpvrager
•Zij zorgen dat de hulpvraag terechtkomt bij de juiste vrijwilliger
•Zij bewaken het overzicht en houden contact indien nodig
De centrale zorgt dus voor een goede afstemming tussen vraag en aanbod van hulp.
Bereikbaarheid
📞 Bel ons van maandag t/m vrijdag tussen 09.00 en 11.00 uur
U kunt dan direct uw vraag stellen of een hulpverzoek doen.
Buiten deze tijden kunt u een boodschap inspreken.
U wordt dan zo spoedig mogelijk teruggebeld.
Belang van de centrale
Onze centralisten vormen een onzichtbare, maar onmisbare spil in ons werk.
Dankzij hun inzet verloopt het contact met u zorgvuldig, menselijk en op maat.